Azuil

Alla inlägg den 24 december 2014

Av Kim - 24 december 2014 20:25

Tänkte börja med att varje vecka lägga ut något om mitt rum. Jag älskar att ha det helt täckt av praktiska och söta saker. Mitt skrivbord är iaf väldigt praktiskt. Jag har en stationär dator, och en 32 tums skärm. I julklapp av min äldre bror fick jag en låda att ha alla min kablar i, samt en pryl så jag kan hänge upp datorn på väggen. Det är väldigt praktiska saker, då jag får mer utrymme. 
Meeen, om skrivbordet då. Mitt skrivbord är en egen del av mitt rum. Själva rummet är fyrkantigt, sen så är det en liten upphöjd del av golvet som då leder till mitt dataskrivbord. Själva skrivbordet är inbyggt i väggen, och över den har jag två hyllor. Jag absolut älskar mitt skrivbord, och skulle aldrig vilja byta, även fast det kan vara lite jobbigt att inte ha någonstans att gömma sladdarna riktigt. Fast det är ju löst nu! :D

 

~ Chu, Azuil

Presentation


Konnichiwa! ^~^

Välkommen till min blogg. Här pratar jag om min dag som ofta fylls av de mest söta saker man kan tänka sig. Jag älskar japansk popkultur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fast bakgrund

body{
background-image: urlhttp://i59.tinypic.com/30nf04w.png;
background-repeat: no-repeat;
background-position: center center;
background-attachment: fixed;
}

Ovido - Quiz & Flashcards